Kubrabsyg45 Kafayı yemek üzereyim. Bebeğim dün ve bugün geceleri aşırı ağlamaya başladı. Asla böyle yapmazdı. Kucağıma alınca sakinleşirdi o bile yok. 39 günlük olduk bugün kolik olabilir mi bugünden sonra?
sehrengiz_8 Kubrabsyg45 kolik değil de aşırı gazlı bebekler başlar oğlum 41 dedi o gaz sancısından öldük öldük dirildik 5.5 ay çektim
Mello29 Kubrabsyg45 benim ki 20. Günde başladi 48deyiz devamke su an ama baska bir problemi olabilir sizin 5.hafta atagi olabilir burnu tıkalı olabilir cani sıkılmıs bile olabilir kolik olsa simdiye kadar cikardi bence
Nnanaa Kubrabsyg45 hayır 6-8 haftalar arası dönem en gazlı dönemleri oluyor onu yaşıyorsunuz muhtemelen
Mervekara5 Kubrabsyg45 canım bizim de yeni başladı 1 hafta oldu olabiliyormuş bende yok diye sevinmiştim ama :(
Kubrabsyg45 sehrengiz_8 of gaz demeyin ya. Sabah acilde bakıldı lavman yapıldı ama çok güzel kendi gaz çıkarıyor halen bu kadar olması çok tuhaf
Kubrabsyg45 Mello29 evet bende öyle düşünüyorum ama ilk defa böyle görünce ve özellikle akşam olunca 2 defa.. Sizede çok geçmiş olsun 🤦
Mervekara5 Kubrabsyg45 benimki de öyle kuzum aynıyız bak bir damla var metzil bizimkini rahatlattı kullan istersen al sıkıştıkça
Kubrabsyg45 Mervekara5 bizimkini kötü yaptı o kuzum ya , Biogaia daha iyi geldi ona göre ama bin tık. Doktor da diyor ki hepsini dene bebeğine uygun olanı bulursun. Bizim önermemz ile olmaz her bünye farklı olur dedi
Mello29 Kubrabsyg45 Bizimkine biogaia sub sipmlex cok kötü geldi momys bliss iyi geldi biraz ama en iyi gelen sey masaj yapmak oldu kızlar her altini degistirdikten sonra yağ ile masaj yapın çok krize girdigi anlarda suya sokun bi 5 dakika bekletin ya da kundak yapip pilates topunda zıplayın 50 günde beni rahatlatan şeyler bunlar oldu
Kubrabsyg45 Mervekara5 4 gün falan kullandım, kullandığım andan itibaren hep sıkılma ıkınma yaptı ona.. Biogaia da 1 hafta 10 gün oldu sanırım. Günde 1 defa 5 damla Sen ne kadar ne zaman kullanıyorsun
Kubrabsyg45 Mello29 izin vermiyor ki sürekli kasıyor kendini . Yoksa hemen rahatlayacak. Suya da tek olduğum için cesaret edemiyorum ha 🥺
Mervekara5 Kubrabsyg45 kızım bende 5 gün kullandım 6 saatte 1 2 damla ama devamlı kullanılmıyor dediler bıraktım. Ama benimki 3 gündür kaka yapmıyor derdimiz çok. Suya sok yıka hiç korkma eşyalarını götür banyoya giydir banyoda üşümez ben kucağımda yıkıyorum Müslün serip bazen kovayı doldurup içine sokuyorum oturuyor çok hoşuna gidiyor. Akşama kadar duyuyor öyle yapınca