Merveal Kızlar tam regl günümde leke geldi kahverengi 2 gün sürdü cok az da kan gördüm Bir anda kesildi ve hala kasıklarım belim cok agrıyor yerleşme kanaması dedikleri sey böyle bir sey mi dün kaset test yaptım bi şey de cıkmadı hiç böyle olmazdı
uzlet Merveal kan ver canım gebelik olup olmadığını öğrenmek için gebelik yoksa adet söktürücü masajlar var onu yaparsın
Aysel_krdg Merveal benimde regl günümde geldi yerleşme kanaması ama 2 gün sonra testte pozitifi gördüm canım inşallah seninde öyledir
262223-- Merveal bende de regl günümde kahverengi şekilde yerleşme kanaması oldu 1.2 damla şeklinde 2.3 gün sürdü kesildi test yaptım çıktı bekleyin belki geç döllenme olmuş olabilir
Freckles Yerleşme kanaması olsaydı testte çıkardı canım benim, büyük ihtimalle regl ama stres varsa böyle kesik kesik gelebiliyor. Ben de çok yaşamıştım, doktor stresten demişti
Merveal Aysel_krdg belirtlerin var mıydı canım dün kaset testte de cıkmadı hiç bu kadar kısa süren reglm olmazdı
Aysel_krdg Merveal belirtim yoktu valla hep adet olmayo bekledim dedim bir test yapayım baktım çift çizgi inşallah seninde öyledir
Merveal Aysel_krdg inşallah bu ay cok ümitliydim o kahverengi kanamayı görünce cok üzülmüştüm keske öyle bi şey olsa
Merveal gulserenkacar inşallah entresan bi sekilde günlerdir 9 gibi uyuyup geri uyanıyorum nefesim daralyo arada grip üşümesi gbi üşümem oluyo
Merveal 262223-- benim ilk 2 gün bir iki damladan fazlaydı ama inşallah mucize olur yarın yine test yapıcam işten gelince
Merveal Cattu 3 defa test yaptım negatif cıktı maalesef bu ay yumurtlama günlerini fln takip etmedim kafamdan atmaya calıstım bakalım ne olcak