Bacak boyu kısalığından bahsediyor doktor ailede genetik mi filan diye sordu. Özürlülükle mi alakalı diyorum hayır boy olarak kısa diyor o zaman bacak neden kısa diyorum boyu kısalığı ve uzunluğu bacaktan oluyormuş kafamı bulandırdı açıkçası. Yorumlarınız için teşekkür ederim