Kızlar ben bi bilgi bulamamıştım arayana bilgi olsun diye bırakıyorum buraya.Bu hafta 700 tl ücret ödeyerek gittiğim detaylı ultrason dan memnun kaldım,hatta 2 gün gittim 2şer kez girdim.Doktor çok detaylı baktı ilgilendi,ilkte yüzünü göremedik,kırk beş dk bekletti tekrar baktı yine göremeyince bi gün sonrası tekrar gittim ve yine 2. Girişte gördük baya inceledi,sarı ultrason fotosu da verdi ☺️ yani demem o ki tavsiye ederim.İlk hamilelikte Zeynep Kamile gitmiştim ücretsiz bi yer olmadığı için.bunda da fiyat makul geldi,biraz dar bi hastane ama işimi rahatça hallettim.tavsiye ederim