Emra35 Kızlar merhaba ayın 19 da kontrolüm var tam 16 haftalık olucam acaba ozaman kesin cinsiyeti öğrenir miyim çok merak ediyorum
Aysee1123 Emra35 Ben 12+3 ken 18 inde gidicem birşey der mi diye heyecanlıyım şimdiden 😂 Bence olmalı olur yani sizinki
Tbyrk Aysee1123 o haftada bana kıza benzıyor dedi doktorum 16. Haftada erkek olduğunu gördük bilginiz olsun net bi tarih degl yani sizinki 16 da kesin belli oluyor ama ☺️
Aysee1123 Tbyrk Ya işte biliyorum evet insan yinede heyecanlanıyor 😂 zaten doktorum ne dicek bilmiyorumda yüzde yüz emin olmadan kimse bana birşey demesin sonradan cinsiyet değişmesi olayı hiç hoşuma gitmiyor 😂
Tbyrk Aysee1123 evet ben kaç hfta kızım dye sevdım bi baktık oğlanmış doktora emınmısınız diye o kadar çok sordum ki 😂 öyle de kötü oluyor bence kesin deglse tahmın ettrtmeyin 😀
Aysee1123 Tbyrk Bencede. Beklentide olan insanlarda oluyor çünkü sonuçta diyelim kız istiyordum havalara uçtum Allahım dedim gönlüme göre verdin falan hop oturup hop kalkıyorum 😂 Sonra hayal kırıklığına gerek yok 😂