Kanal tedavisi için gittim doktorum 20lik dişiminde çekilmesi gerektiğini diş etimin büyüdüğünü söyledi tabi ağrı olmasa neyse de ağrı da var tam tedavi olmaya gittim şiddetli mide bulantısı dedim yok ben yapamıycam geri geldim eve , eee bu dişte böyle korkarken doğumda her halde ayılıp bayılırım