sblyzl bende sezeryan olucam ınsallah benmde ilk hamilelik hiç Bir tecrübem yok ama çok araştırdım benmkşde yakın çünkü 27 nisanda en azından ögrendıklerimi size aktarayım
Birincisi sakın olmak lazımmış zaten hiç bir acıyı hıssetmıyorlarmıs spinal anestezi en ıyısı çünkü bebegın çıkışını goruceksın ilk iğne yapılınca abartıldığı gıbı bile acı yokmuş normal yanı onda da korkma🥰 bunuda dün öğrendim ameliyat sırasında başını çok sallama sağa sola döndürme sabit kal oda sonradan baş ağrısı yapıyormuş ..nescafe hoşaf bitter çikolata bunlar olmazsa olmaz zaten biliyorsundur bence 😅😅 böyle şeyler işte umarım yardımcı olabılmısımdır sen benden önce sezeryan olacağın için daha tecrübeli olacaksın bana sıra gelıncede bende senden tuyolar alırım 😍 sağlıkla kucağına al inşallah