Merhaba kızlar 21. Haftamdayım karnıma ara ara bıçak saplanır şeklinde sancı giriyor , karnım taş gibi , bebek sağda toplanıyor hissediyorum . Yaşayan var mı bu durumu ? Acili aradım nstye giremezsiniz haftanız çok erken doktor yok muayene de olamazsınız diyor .