Esraserpil canm valla 12 haftalıktım cinsiyetini ögrendim aynı zamanda doktorum ensesi baya kalın dedi kaç cm si suan hatırlamıyorum ama kalın dedi direk perinatoloji ye yönlendirdi gitti oda kalın dedi tekrar kendi doktorumuza gittik başka bi test yaptırmak istemiyoruz dedik bebeğimizi kabul ettik nasıl olursa olsun aldırmıcaktım sonuçta .. 2 ay geçti gidip geliyoruz doktora tabi doktor kendi
Bile inanamadı her gittiğimizde maşallah herşeyi düzgün dedi herşeyine tek tek bakıyordu doktorumuz gittiğimizde kolu bacağı bası herşeyine suan Doğuma 9 gün kaldı hayırlısıyla bekliyoruz 🤗❤️ Kendini sitrese sokma şakın ol canm Allah yardımcı olur perinatolojiye git ama cok gzl bakıyorlar içinde kalmasın