Fuhen Muayne konusunda çok ilgi beklemeyin çok güleryüzlü sıcak oldukları söylenemez. Takibimde orada oldu doğumumda 5.6 kerede özel hastaneye gittim boy kilo ve babasıyla detaylı görebilmek için . İçeri almıyorlar eşleri hep şöyle düşünerek gittim bana güleryüzlü olsalar ne olmasalar ne işimi halletsinler doğrudüzgün bilgi versinler yeter diye tahlillerimide orada yaptırdım özelde çok yüksek maliyetli oma vereceğimi bebeğime harcadım. Doğumum mükkemmeldi ilgi alaka güleryüz temizlik bakım hepsi . Doğum kısmındaki doktorlar hemşireler ve hatta temizlik görevlileri bile çok tatlılar bi tane bile öf diyen surat asan görmedim valla hi çokta memnun kalarak ayrıldım. Tek sorun şuydu hasta bakıcı sayısı çok az doğumdan sonra gözetim odasında gerektiğinden fazla bekledim 30 dakika ise 1 saat bekledim zararı yoktu ama serin bir yerdi bebeğim üşürse diye korktum.