askk_55 Akıntım çok fazla oluyor herald kanama oldu diyorum bakıyorum sarımsı beyazımsı akıntı gelmiş afedersiniz çamaşırım ıslanıyor ilk haftalrda normal mi acaba başına gelen varmi
Gayeeee askk_55 evet normal o haftalarda benimde çok fazla oluyordu günlük 2-3 kere günlük ped değiştiriyordum 12. Haftaya kadar devam etmişti
sema1759 Benimde şuan öyle bebek yerleştiği için olurmuş bu haftalarda ben günlük ped kullanıyorum rahat oluyor.
Serap-asel Evet benimde çok oldu hatta gün geçtikçe bu daha çok olyo normal bısey zaten akıntı olması