xbebegimx insal rabbim insal sag salim aliriz iste o testi daha yaptrmadim ama nedenini bildigimiz icin suanlaik sadace kan sulandirici verrdi bana doktorum 12 haftaluk oldukmu o testleri yaptrcaz igne kulaanmya gerek fiilan varmi diye bakilcak herseye raziyim kullaniirrum yeterki bebegimi sag salim kucagima alimda sezaryandna sonra kan sulandirici igne verdilr bana 10 gun bogunca vuruldum devlete gidiyodum ilk hamileligkmde simdi ozele gidiyorum o yuzden doktora anlattim sordu verdiler mi sana kan sulandirici diye dedum evet tm dedi dogru tahmij ettim iste bakilcak aman herseye raziyim yeterki bebegimi sag salim kucagima alim rabbimin izniyle kaan sulandirici igne kullanip saglikli dogum yapanlar cok var insal rabbim tekrar aglatmiycak bizi bu sefer mutluluktan aglariz insal