senoski Filmlerde/dizilerde hep çığlık çığlığa doğumlar oluyor ama instagramdaki doğum videolarında çığlık atan kimse yok genelde ağlıyolar 😁 yani hangisi doğru bilemedim tabi kişinin acı eşiğine göre değişir ama. Filmlerde abartılı mı gösteriliyor acaba?
Denizkaramuk senoski evet mesela bende izlediğim videolardan gördüğüm kadarıyla ıkınma hissini vücut her sancıda kendisi veriyor. Ama izlediğimiz dizi filmlerde ıkın diye doktor söylüyor onu da anlamıyorum😅
birannis_ senoski filmlerdeki abartı ben ilk gebeliğim de bağırıp çağırmadım normal sancımın üstüne rahim açılsın bebek asagı insin diye suni sancı bile verdiler yine bağırmadım acı eşiğide önemli tabi şimdi 2 ci bebeğime hamileyim ve yine normal doğum istiyorum