Cennetozen01 Merhaba. 37+1 haftalık hamileyim. Bugün kontrolüm vardı ve doktor bebeğimin bir böbreğinin büyüme yaptığını söyledi. Başına böyle birşey gelen var mı
Ummu1234 Cennetozen01 bizdedir aynı durum var tek taraflı genişleme sorun teşkil etmiyormuş ve doğumdan sonra ilk idrarda düzeltiyormuş genelde
Daisy0000 Cennetozen01 Benim bebeğimde de genişleme var. Göbek bağı düşünce hemen sünnet ettir ,böbrekleri rahatsın demişti doktorum.Nasipse bende öyle yapacağım
Cennetozen01 Ummu1234 İnşallah düzelir bir an önce insan gerçekten çok tedirgin ediyor. Teşekkür ederim
Cennetozen01 Daisy0000 Sünnet olayını bana birkaç kişi daha söyledi. Öyle yaptıracam bende. İnşallah sizinde düzelir bin an önce. Teşekkür ederim 🤲🏻