Deletedmom0071 -Annem ben Pursaklar A life’da Mehmet Demir hocaya başladım. Keçiörene yakın biz Kuzeykent’te oturuyoruz. Medical Park keçiören çok pahalı ama orada güzel doktorlar var. Parası sorun yok diyorsanız oraya bakabilirsiniz seçenek de çok 🌸
Ervaduru uzumlukekimmm takipli misin doğum orda mı olacak bende oraya başlayacağım da merak ettim memnun musunuz diye
nurs2103 uzumlukekimmm sadece doğum ücreti nedir acaba yapmak istesek mümkün oluyor mu ben 38 haftalık hamileyim
uzumlukekimmm Ervaduru çok memnun kaldım. Doktorumdan zaten memnundum normal doğum yaptım ebeler falan da çok iyiydi
uzumlukekimmm nurs2103 benim özel sağlık sigortam vardı o yüzden fiyatlar hakkında bilgim yok maalesef