Arkadaşlar merhaba,
Benim 2.hamileliğim. Şuan tek yumurta ikizlerine hamileyim.
İlk hamileliğimde ikili testi yaptırmamıştım, neticede Bir şey olsa da yavrumu Allah izin verirse dünyaya getirecektim.
Ama merak ettiğim konu şuan; perinatolog bana tek yumurta ikizlerinde trans var mı yok mu, beslenebiliyorlar mı, orgam gelişimleri nasıl bunları 12.haftada ikili testle görüp anormal durum var ise önlem alabiliyoruz dedi.
İnternette ikizlerde bu testte yanılma olduğu yazıyor. Aranızda, ikili testi yaptıran varsa bilgi verebilir mi acaba? şimdiden teşekkür ederim☺️