Doktor bana bu ilacı verdi daha önce kürtaj oldum ama düşük yapmadım yani zoraki olarak düşük yapıldı ilaçlarla vs şimdi çok yeni hamileyim doktorum herşey suanlık çok iyi dedi rahim duvarin kalın güzel dedi betam yükseliyor kan veriyorum şimdi ben bu ilacı kullanayım kullanmayayim mı ikilemde kaldım hani çok şart bişey mi acaba doktora da sormak aklima gelmedi