Korkma canım inşallah hiç bişey olmaz bende 32 haftalık hamileyim orucumu hep tuttum maşallah gelişimi çok iyi gitti bu ay dün doktoruma gittim benimde idrar yolu enfeksiyonu çıktı toz ilaç verdi kullandım bu hafta tutmıycam bol su içicem hamileliğinin başındada birkaç kere oldu toz ilacı verdi bana hiç bi sıkıntı yaşamadım gebelikte oluyu