DilekAlkanat Rahimeemir canim bende oyleydim testlerimdede kan degerim gayet norml hatta fazla cikmisti dr degistim gittigm dr kan ilaci yazdi ictim yuzum kizardi ve bazi yan etkiler oldu sonra internetten vucutta ki kan orani fazlaliligi nasl atilir diye baktim okudugumda atilim ile ilgili olan hersey bende mevcuttu bende kan ilacini icmeyi biraktim. Kan tahlillerinde kan depolarin nasil cikti
Rahimeemir DilekAlkanat canım benim kan değerlerim düşük çıkmıştı kansızlık normaldede vardı ztn günde 2 sefer içmemi söylemişti ilkten şişelerde verdi içemedim kustum gynoferro ya dönderdi kapsül olarak aldım ama oda aynı bende bıraktım içmiyorum artık şuan 35 haftalık benim oğluş inşAllah bi sıkıntı çıkmaz🙏
Aliirem Neslicelik folık asıt bebegın gelısımı ıcın cok onemlı bır ılac neden kullanmıyorsun? Demır ılacı da senı korumak amaclı bebek senden sömürdügü ıcın sende kendıne takvıye etmen gerekıyor
Tbrk Neslicelik evet istah aciyor, hic olmayan istahim birden acildi canavar gbi surekli yicek seyler dusunuyorum
gunaynur Rahimeemir benim de mideme dokunuyordu doktorum çok kötü oluyorsan tok karnına iç dedi, etkisi baya azalıyormuş ama hiç içmemekten iyidir dedi
Rahimeemir gunaynur aynısını banada dedi canım en son cuma gece yatarken içtim ben uykudayken bari etkilem düşüncesiyle ama sbahın 5 bucuğunda kaldırdı beni uykudan mahfetti
DilekAlkanat FatmaBaKsdrmez devit3 mu al dediler genelde decavit veya elevit verirler birde kan ilaci
Haticeyildiz Tbrk baya kilo aldiriyo gercekten ama icmek zorundayiz bi gun bile olsa birakmak istemiyorum benim son 20 gunum kaldi acaba biraksammi diye dusundum internetten baktim icinde bir suru vitamin var o yuzden birakmadim icinde folik asitte var decavit kullanman yeterli olur Neslicelik
Tbrk Haticeyildiz evet bide bana devit 3 verdi onu unutuyorum hep icmeye, ama gercekten kntrollu giden kilomu firlatti birden
Haticeyildiz Tbrk bende kullaniyorum devit3 ben bi duzen kurdum 1 sabah ac karna ilacim var iki tanesini kahvaltidan sonra iki tanesinide aksam yemekten sonra aliyorum o yuzden unutmuyorum 😀 ama gercekten cok sıkıldım ilaclardan
Semraselim Tbrk ben başka ilaç kullanmiyorum doktorum vermedi kan ilacı falan da yok daha dün gittim kan testlerimi de yaptırıp gittim ama başka ilaç vermedi decavit e devam dedi
Tbrk Haticeyildiz bende skldim, kan ilacini kahvaltidan once iciyorum. Decavit yatarken. Devit 3 aklima gelirse iste.. Magnezyum aliyorum arada ama her gun deil agrim olursa 😂
Drngrkm Decavit kilo aldırıyor kullanma dedi doktorum. Sadece demir ilacı içiyorum.. bir tek demir düşük çıktı tahlilde
1prenses_1bebek Drngrkm 2 çocuğum var ikisini de genel Anesteziyle doğum yaptim soldayı anestezi verdikten sonra yaktılar benimkini çıkarırken de hiç hissetmedim korkma sende hersey gelip geçici sonda da saniyelik bişey
humaninannesi61 Ben ikisinide kullandım birlikte hatta yanında 2 ilaç daha kullanıyordum ama artık doktorum Decaviti ve diğerlerini kullanma dedi. Kan hapını kullanıyorum sadece. 👍🏻 Decavit çok güzel bir ilaç. Ama bana 2 ayda 10 kilo aldırdı🤷🏼♀️
Busrabozdemir gunaynur ben kullanıyorum demir için damla ve decavit sen demir için hap mı kullanıyorsun damlamı
gunaynur Busrabozdemir hap kullanıyorum ben canım ferro sanol kullanıyordum o midemi mahvetti o yüzden değiştirdik