Feyzaclk açlık toklum testi yapıldı , şeker yuklemesi yapmadılar , aç karnına kan verdim yemek ye gel dedi doktor bir saat sonra da tok karnına verdim , testlerin sonucu güzel dedi bu kadar . Bende sordum hatta bana bişey icirmicekmisiniz diye doktorum güldü geçti