Fbtek123 37 haftalik hamileyim bayramda 4 saatlik yolculuk yapsam bisey olurmu acaba yolculuk yapacak olanlar varmi
Etkinmhmt Fbtek123 canım 34 haftaligim ben şuan gitmeyi düşünmüyorum kayinvalidem kızının yanında 1 saatlik yolda ama eşimde gitmeyiz dedi yani bence sende gitme derim
PervinY Fbtek123 Yapmak zorunda kalsanız da saat başı arabadan inip biraz yürümeniz lazım. Son haftalara gelmişsiniz çok yorucu oluyor. Ben 5 aylıkken 5 saat uçak yolculuğu yaptım o zaman bile zor dayanmıştım.
Aaaysee Fbtek123 eğer riskiniz yoksa dinlene dinlene yapabilirsiniz bence,bizim evle hastahane arası bile 2 saat 2 hafta da bir gidiyorum mecbur 4 saat çok uzun bir zman değil yani
Deletedmom_116 Fbtek123 Yarim saatlik yolda Daraliyorum Gitmeemek daha iyi snairim🤣🤣 hemde seke seke de belki biseu olabilir Az kalmış zaten gelen gelir doğumdan sonra🥸😁🤣
mommyily Fbtek123 bizde inşallah yarın gideceğiz 7-8 saatlik bir mesafe ama ben 19 haftalık hamileyim o yüzden doktorum sorun olmaz dedi sizin doğum yakın riskli olabilir sizin için
kadertugrul7 Fbtek123 bunu doktorunuza sormaniz lazim benim görümcem doktor gitme dediği hâlde gitti ve erken doğum yapti onun haftasi sizinkinden küçüktü bi doktorunuza danışın 4saat cok uzun degil ama gidiceksinizde rahat edeceginiz bir sekilde gidin