Doğumu bende bilmiyorum ama diğer birimler çok iyidi ya babam bir hafta kaldı ameliyat oldu çok ilgiliydiler hemşireler olsun vs devamlı kontrol devamlı bir gelip bakmalar sonra annem muayene oldu göz için bende 3 yaşında kızımı götürdüm astigmat varmış gözlük yazmak için kaç profösöre danıştı bana göz ölçümü yapın dedi gittim bana telefonumdan ulaştı damla damlatmadan gelin bir daha bakalım ufaklığa diye elli kere muayene edip öyle karar verdi gözlüğe bende çok hoşnut oldum. Perinatolojiden randevu almak için kadın doğumdan randevu aldım aman allahım nasıl saygısız nasıl densiz bir doktora düştüm anlatamam hatta şikayet var a şikayet bile ettim bu kadın doğum doktorları silah zoruyla mı doktor etmişler inanın anlamıyorum böylesine donanımlı böylesine güzel hastaneye ihanet bazı doktorlar. Gelmişsin mis gibi tertemiz hastanede doktor olmuşsun nedir bu kibir hatta dedim acaba kapalıyım diye mi böyle muamele yapıyorlar bazı doktorlar vardır sevmez kör cahil görürler ya kapalıları yok yani kadın Doğum bölümünden başka böyle muamele edicek birim. Perinatolojiden de bölüm açmadı bana bilgi de vermedi en basiti adama diyorum ki hocam kaç kilo acaba verdiği cevap şu tartımı var da tartıp söyleyeyim ulan ukala diğer doktorlar nasıl diyor boyunu kilosunu çıkartıp bebegi tartıya mı koyup söylüyor sende ki makina özelde yok tam bakıcak telefonu çaldı bıraktı beni masada asistana sen bak dedi de asistanı daha ilgili alakalıydı somra içeri geldi asistan bana bilgi veriyor vs asistana döndü diyor onu bunu bırakta fiat araba mı alayım yoksa honda mı orda ben varım asistan bana bilgi veriyor doktorumuzun tavrına bak şok oldum ya ulaşımda zaten bir dert çocukla gittim harap oldum döndüm daha da gitmedim