Ozgeccc-
Ozgeccc- 5.haftamda geldi ilk lekem, daha sonra 8.haftamda ve en son 18.haftamda. İçeride en başından beri kanama alanları var. 5.haftadan beri progestan ve pruloton kullanıyorum. Şükür şuan 22.haftam. Rahim kısalığım da varmış, erken doğum riskim var. 5. Haftadan beri yatıyorum. Çok panik yaptım, çok ağladım ama dedikleri gibi veren de rabbim alan da. İçini ferah tut. İnşallah hepimiz bebeklerimize sağ salim kavuşuruz