Kizlar ben de sonunda dogurdum. Yavas baslayan ama cok hizli ilerleyen bi dogum oldu. 4 nisanda rutin doktor kontrolune gittim. Kendi doktorum olmadigi icin baska bi doktor bakti ve karin olcumun normalden kucuk oldugunu soyledi. Benim de bu konuda endiselerim vardi acikcasi bi yerden sonra karnim buyumemis gibi geliyordu. Cok uzuldum tabi duyduguma her hafta doktora gidiyorum asla ultrason cekmiyorlar hersey yolunda diye eve gonderiyorlardi beni. Doktor beni o gun hastaneye gonderdi emin olmak icin. Hastanede nstya baglandim ultrason cekildi ve bebegin kucuk oldugunu bi yerden sonra buyumesinin yavasladigini soylediler. Sebebini de bilmedikleri icin dogumu baslatmaya karar verdiler. 39+1 dim haftam iyiydi ama hic bu haberi beklemedigim icin cok kotu oldum eve gitmek istedim, onlar da cantalarimi alip donmem icin izin verdiler. Hamiellik boyunca dogum yapmak bana hic korkulacak bisey gibi gelmedi hep pozitif baktim o yuzden de oyle sursun istedigim icin eve gelip modumi duzeltip tekrar hastaneye donduk. O aksam propess diye bi ilac yerlestirdiler. Suyun gelmesini sagliyormus. 24 saat bekleyeceklerini soylediler. 20 saat sonra cok hafif sancilar basladi. Ama suyum gelmedi. 24 saat bitince bu sefer bi jel yerlestirdiler yine ayni sebeple. Sancilarim artmaya basladi ama hic acilmam yoktu. Ben de agri kesici istedim. Gucumu kaybetmek istemedim cok uykusuzdum uyumak istedim. Ebe igne yapti 6 saat etkisi varmis. Ben 1 saat uyuyup sanciyla uyandim. Kontrol ettiler 2 cm acilmam varmis ama agrilar siddetlenmisti baya. Ayaga kalksam hareket etsem kaldirilmayacak agrilar degil ama geliyor ve gidiyor. Bana yaptigi igneden dolayi sanirim burdan sonrasini biraz blurlu hatirliyorum.
Nstden cikip tuvalete gitmek istedim, tuvalatemi yaptigimi saniyordum ama sanirim suyum gelmisti ama asiri kanli sanki adet olmusum gibiydi. Yanlarina gittigimde ebeler hadi doguma hane uygunmus oraya gidiyoruz dediler. Bu sirada kocami aradim sancilarim artti gel diye. Dogum haneye sancilarla ama yuruyerek gittim. Iceri girmemle agrilarim tavan yapti sadece agri degil itme hissi de geldi. Yerlete oturmak istedim ayakta durmakta cok zorlandim. Sonra dedim 2 cm acilma beni bu hale soktuysa ben bu dogumu yapamam. Epidural istiyorum diye yalvardim nerdeyse ebeye. Yataga yatarsam vereceklerini soylediler. Buralarda benim kafam hala cok net degil bu arada. Yataga gectim ebe cok panik oldu kocan nerde senin diye 😂 benim koca umrumda degil epidural istiyorum dedim. Epidural veremeyiz bebegin kafasi gorunuyo dediler 😅 dogum baslamis meger kocam yetisemeyecek diye korkuyorlar. Sonra kocam geldi o geldikten 20 dakika sonra bebegim dogdu. 2 cm acilma dediklerinden sonra 1.30 saat surdu. 6 nisan gece 4.25 bebegimi kollarima verdiler cok ama cok guzeldi. Agrili miydi evet cok agriliydi, ama bence sebebi daha cok benim kendimi kontrol etmekte problem yasayip guzel itememem. Keske o agri kesici igneyi hic almasaydim. Tek pismanligim o. Ne kadar agrili da olsa altindan kalkamayacagimiz bisey degil kizlar hala dogumumu dusundukce cok etkileniyorum hala. O kadar aciya ragmen bence cok guzel bi deneyimdi.