Riskli olduğunuzu kendiniz söylüyorsunuz. Neden ihmalkarlık peşindesiniz? Karnınızdakinin hiç mi değeri yok? Ben anlamıyorum bu kafayı ya kalp kırmakta istemiyorum ama şekerli yemekle alakası yok şeker yüklemesinin. Doktorunuz uygun gördüyse yaptırın 2 sinde yoktu diye bundada olmayacak diye bi kaide yok. Biraz düşünceli olun lütfen. Usg girmek istememenizide anlamadım.