Lisa ay kıyamam çok geçmiş olsun. İnşallah suniye gerek kalmadan pırt diye çıkartırsın sağlıkla alırsın kucağına 🤗 benimde benek önde gidiyor. 32. Haftada doktor 37. De gel çatı muayenesi yapalım dedi. Gözlerimden dolayı riskim var çatım genişse,bebek normalse eğer normal doğum yapıcaz dedi. Suni veremeyecek. Ya sezeryan ya kendiliğinden doğum oda bi ihtimal. Yaşadığım demek ki normal.