Hem bekarken hem evliyken ağlaya ağlaya geçirdim her adetimi, bekarken evlenince geçer diyenlere de çok sövdüm ayrıca. Şimdi de çocuk doğunca geçer diyolar bakalım en azından o tutacak mı. Secde pozisyonunda yatakta kıvranarak geçirdiğim günler…. Kist mi var canım sende de?