Son haftalarım genelde yatarak geçiyordu ve ben 36-37. Haftaları göreceğimi düşünüyordum ama ikizlerim birden gelmek istediler 🥰🙏🏻
Gece birden suyum geldi bir süre öylece kalakaldım ne yapacağımı bilemedim. Hemen bi duş alıp bavulumu alıp acile gittik.
Açılmam sancım yoktu ve akşam oksapar kullandığım için sabahı bekleme kararı aldık ve ara ara suyum gelmeye devam etti bir şekilde sabahı ettim. Öğlen spinal anestezi ile sezeryana alındım. Herşey çok çabuk oldu ama soğuktan ve heyecandan tir tir titriyordum 5 dakika içinde ilk bebeğimi gördüm o ağlayışı kulağımdan sesi gitmiyor. Sonra 5 dakika geçmeden diğer oğlumu gördüm. Dikme işi daha uzun sürdü ne yazıkki. Sonra 2-3 saat resmen ısınamadım, titremelerim devam etti. Sezeryanın ilk günü çok zormuş. 2 . Güne daha toparlamıştım. Bebeklerimse küvezde solunum sıkıntıları var ne yazık ki. Onları kucağıma alacağım günü merakla bekliyorum . Görüntüleri gözümün önünden gitmiyor, özlüyorum. Süt gelsin diye uğraşıyorum . Allah herkese hayırlı doğumlar versin🙏🏻🤲🏻 herkes sağlıkla bebişibe kavuşsun inşallah ❤️