GizoMemo4634 Bu göbeğe baktığınız da hamile gibi mi duruyorum saçma Bi soru ama etrafımdakiler öyle diyor kan testi de yaptırdım belirsiz demenin ne demek olduğunu sordum 1 hafta sonra tekrar kan testi yaptır dedi şuan pozitif olarak dedi ama hayırlısı
Tbsra95 GizoMemo4634 kilolu olduğunuz için bu sorular normal bizim insanımız dıs görünüşten vurmayı sever
poyrazin_annesi28 GizoMemo4634 Eğer hamileyseniz gebeliğin ilklerinde şişkinlik ve gaz çok fazla oluyo belki onun şişkinliğidir. Ama yine kesinlestirin kan testiyle
GizoMemo4634 Cekilmezbirkiz 4 yıldır istiyoruz eşimle ama bir türlü olmadı artık psikolojik mi bilmiyorum ama belirtilerin var ve sol kasığımın üstü ağrıyor testte de 2 çizgiyi görünce ondan yani
GizoMemo4634 Mucizeolsuun belli değil işte doktor dedi Bi daha kan testi ver değer çıkmamış belirsiz dedi
GizoMemo4634 Tbsra95 doğru söylüyorsunuz acdma belirtilerin de var idrar testinde 2 çizgiyi de gördüm kan testi e verdim de değer belirsiz diyordu onu sordum doktora o da dedi değerin tam çıkmamış 1 hafta sonra tekrar kan ver
Tbsra95 GizoMemo4634 anladım ama karından hamile olup olmadığınız anlasılmaz canım tekrar test verin hakkında hayrlısı
GizoMemo4634 Tbsra95 karnıma bastırınca ağrı oluşuyor yatamıyorum karnımın üstüne birde kaçtır yoğunluktan dolayı hastane işini geciktiriyorum
Gumus25 GizoMemo4634 kan verin insallah orada çıkar. İnsanların yorumu saçma geldi karından hamilelik nasıl anlaşılacak. Tuhaf gerçekten bu insanlar
Aysel_krdg GizoMemo4634 karnın evet hamile karnı gibi ama hamileyken karın 4. Aydan sonra çıkar karna göre hamilemiyim demek biraz acayip geldi siz öyle söyleyenlere evet 5 aylık deyin geçin bebek istiyorsanız da inşallah bebektir
GizoMemo4634 Aysel_krdg inşallah rqbbim kimsenin kucağını boş bırakmasın 4 yıldır istiyoruz ama zaman bakalım Allah bize ne zaman bu mucizeyi göndericek🤲🤲🤲
GizoMemo4634 Gumus25 valla söyleyenler var çift çizgi çıkınca bende dedim kan veriyim yorucu yoğun bir işte çalışıyorum eşimle otelde çalışıyoruz inşaat halinde ama bazen taş bile taşıttırabiliyorlar o yüzden varsa diye kan testi yaptım da o da belirsiz çıktı inşallah vardır yani 1 hafta sonra tekrar kan testi vericez bakalım hayırlısı🤲🤲