mamacitaS 32.haftada benim de çok yüksek ve düzenli sancılarım çıktı. Bana da o hafta ciğer geliştirici iğne yapıldı. Üç gün hastanede yattım o sırada serum, ilaç, fitil verildi. Sancılarım durmasa da şiddeti biraz azalmıştı, yine de fazlaydı 🥲 üzerinden neredeyse iki buçuk hafta geçti, şimdilik iyiyiz. İnşallah bebişler biraz daha sabırlı davranırlar da vaktinde gelirler.