Ilahem Merhaba anneler.bebeyim 40 gunluk kulagi agriyor.1 ay oncede agriyodu bi kulak damcisi yazdi doktor kullandim iyilesdi.o ilacdan hala var acaba kullansam olurmu.yoksa yenisinimi almaliyim?