Melikelikelike Merhaba hanımlar . Hayırlı akşamlar hepinize sağlıklı hayırlı hamilelikler nasip olsun inşallah.. iki düşükten (kalitesiz yumurta) sonra Gonal f iğne tedavisine başladık yarın çatlatma iğnesi yapacağım bugün doktorum 10 tane yumurta oluştuğunu söyledi 17 mm olduğunu söyledi. Amacım sağlıklı bi gebelik ama doktorum ikiz ve ya üçüz olabilir dedi sizce 10 adet yumurtada çoğul gebelik olasılığı nedir?
Bet0142 Melikelikelike walla benim 2 yumurtam olusmustu tam net olarak ... şuan ikizlerimi bekliyorum 🤗🤗 diyeceğim şu Rabbim yazarsa bi taneden bıle ıki tane olur ☺️☺️🤗 bol bol dua et kendını Allaha teslım et inşallah hayırlı bı evlat sahıbı olursunuz ❤️
Meryemim Melikelikelike dr um 4 üz bile olabilir dediği aylarda olmadı 1 yumurtam gelişmişti diğeri küçüktü birini bile beklemiyodum ikiz olduğunu öğrendik :) insanın nasibinde ne varsa o oluyor.Çok zor ama rahat olmaya çalışın Allah gönlünüze göre versin :)
Melikelikelike Bet0142 çok haklısın canım 👍 ikiz deyince heyecanlanmıyor değilim☺️ Allah sağlıklı sıhhatli hayırlısını nasip etsin inşallah 🥰😍😘🤩🧿
Melikelikelike Meryemim yaa gerçekten mi😍😆 nasip de varsa önüne geçilmiyor daha iyi anladım☺️ Maşallah maşallah 🧿☺️