Guelo Kizlar 19 haftalik hamileyim, hayatimda rahimde hic polip yoktu, progestan kullandim 2-3 ay, tesadüfen altan bakarken, polip kücük bir polip gördüler, sizde de varmiydi vs.???
Sibelkayay Guelo merhaba benim de polip var tesadüfen kanamam olunca öğrendim şuan 15 haftaligim her gün kanama oluyor lavaboya gttigimde falan sizin durumunuz nasıl geçmiş olsun
Masal-10 Guelo Polip değilde kist oluşmuş benimde hamilelik kisti dedi doktor 4.aydan sonra küçülüp yok olur dedi inşallah geçer hepimizin :)
Annemm1213 Sibelkayay polip olduğundan dolayı kanamanız oluyor sanırım bunun için tedavi uyguluyor mu her kanama olduğunda doktora gidiyor musunuz mesela yoksa polipten deyip gitmiyor musunuz
Guelo Sibelkayay ben suan 31 haftadayim.. Ama hamileligimin 6 haftasindan tam 19 haftasina kadar yogun bazen damla damla kanamalar sürekli oldu. Birden 19 haftada kesildi. Doktorumda diyordu zaten 19 da kesilir diye.. ama biliyorum insan her kan gördükce korkuyor. Ben bu sürecte her hafta 1-2 ya dr gitim ya acile bebegin kalbi atiyor mu diye rahatlamam icin yoksa icim icimi yiyordu o iyimi diye
Sibelkayay Annemm1213 merhaba her kanama olduğunda gitmiyorum çünkü iki haftaya bir kontrolüm olduğunda kontrol ediyorlar kendimi strese sokmamaya çalışıyorum birde polip et parçası yani bnde vajina girişinden dışarıya çıktı çıplak gözle görülür vaziyette oldu ama son bir haftadır görünmüyor içeriye girdi diye düşünüyorum çünkü doktorum muane ederken içeriye itiyordu evde sende yapabilirsin dedi ama ben cesaret edemedim şuan kanama değilde kahverengi akıntılarım oluyor büyük ihtimalle içerde ve kanama yapabiliyor beş ay kaldı doğuma hayırlısı olsun şuan aldırsam riski büyük rahim duvarına yakınmış inşallah normal doğum olursa doğumla birlikte alınabilirmis
Annemm1213 Sibelkayay benim de kahverengi akıntım var 6 aylığız büyük ihtimalle polipten dediğin gibi
Sibelkayay Annemm1213 Rabbim hayırlısı ile sağlıkla sihhatla kucağımıza almak nasip etsin Rabbim daha kötülerle sinamasin