Bebeğim hep önde gidiyordu ama son 2 haftadır iftara birilerini çağırdım hasta oldum bir de oğlum var hala emiyor hasta olunca onu da sık emzirdim hasta olmasın diye bugün tam 34+0 ım 2 haftada 100 gr almış 2200 olmuş 4 gün geriye düşmüş. Doktor hiçbir problem yok gününü beklerse 3400 doğar dedi ama oğlumda kilo problemi çok yaşamıştık 3 kilo doğmasına rağmen yenidoğanken 37 haftalık doğmuştu o yüzden çok tedirgin oldum tekrar yaşamak istemiyorum. Şimdi yine 2 hafta sonra kontrol var 2750 olması lazım ortalama yazıyor internette güzel beslensem dinlensem 2 haftada haftasını yakalar mı ? Şunu şunu yaptım çok güzel kilo aldırdı dediğiniz bişeyler var mı?