Arkadaşlar Ağustos ta bebeğim olucak inşallah ben travel sistem almak istemiyorum hem yerim yok hemde kendi arabamız yok toplu taşımada travel kullananları görüyorum kaba geliyo ayrıca traveli bi yerden sonra bırakmak şart oluyo bana pratik bi araba lazım kabin boy istiyorum fakat satıcı yenidoğanda puset şart dedi gerçekten şartmı kabin boyun şu an tek eksisi bebek bana bakmayacak ama sürüşü aşırı rahat kapatması pratik ve hafif ay nolur fikirlerinizi esirgemeyin lütfen 🙄