B_48_A öyle tabi. Vala göz açıp kapatıncaya kadar derler Ya cidden öyle oluyor. Birde aklınızda olsun ben yürürken otururken gazımı çıkaramadım affedersin klozete oturunca ufak ufak daha iyi geldi bana. Eğer doğum sonrası gaz çıkaramazsan benm gibi bi dene.