Kızlar daha 19 haftalık hamileyim ama doğumu nerede yapmalıyım bir fikrim yok bu hastane cok fazla övüldü. Kontroller de bile doktorlar cok ilgiliymiş. Takip ettiğim bir fenomen de burda doğurup cok memnun kalmıştı. Burda doğum yapan var mı acaba bizimle tecrübelerini paylaşsa. Birde şöyle birşey okudum burada çam sakurada cüzi miktara oda tutup refakatçi kalması sağlanabiliyormuş odayı istediğimiz gibi yapabiliyormuşuz bu doğru mu acaba