Ask12 bende öyle kıyaslama yapıyordum gerçekten sizi çok iyi anlıyorum şuan neden kasık agrım yok neden gögüsümde birşey hissetmiyorum neden şu neden bu diye diye kafamı yoruyordum Hatta aşılama günü doktor aşılamayı uygularken sol kasıgımda bir agrı hissettim ve 10-15 dk anca yatırdı doktorum sonra kalka bilirsin dedi ve eve gelene kadar bende bir sıvı akması oldu burda yazdım kaç kişiye sizdede oldu mu filan diye 1-2 gün aktı ve çogu kişi bizde öyle olmadı filan dedi ve bende tamam ozaman bende tutmayacak kafasına girdim kendi kendimi üzdüm şuan düşünüyorumda ne gerek varmıs en iyisini rabbim bilir alanda o verende o hayırlı olanı nasip etsin inşallah 🤲🏻💜 Stres yapma herkes bir olacak değil belki sen daha farklı hissedeceksin ☺️ Veya herhangi bir belirtin olmayacak belkide Rabbim inşallah tez vakitte hayırlı haberlerini duymayı nasip etsin inşallah 💜💜