Ayse-eroglu09 aslii57 sağ ve sol yumurtalıklarımda 1 er tane 19 ve 18 olarak gelişti benim soldaki bir işlevi olmayacağı için sağ önemliydi benim canım
aslii57 Benim de gonal f le gelişiyor şuan pcos var bende de pazrTesi son kontrolüm var inşallah hakkımızda hayırlısı olur 🥰🤲
Nisanrrerdag Ayse-eroglu09 bnde aynı sekılde oldum klomen kullandım yumurtalarım buyuuyodu catlıyodu ama tutmuyodu hıcbırsekılde doktorum sonra asılama yapalım dedı 2 ay klomen kullandım sonrakı ay kıstım oldu tedavım durdu Sonra kıstım dusuncede asılama yapılacak dedı doktorum onun kontrolerı ılaclar vesayre oldum asılamamı dırek tutu hıc dusnme asılam olmamısım gıbıydım bn rahat gezıyodum ev ıslerımı yapıyodum ama dıkatlı agır kaldırmıyoduö asla Havuc avakado cok onerıldı bana cevremden aıle hekımımde bnde bol bol meyve balık ıspanak o tarz yemekler yedım asılamadan sonra ocakta olmustum suan 16 haftalıgım ınslalh senınde olumlu sonuc alırsın🤲
Ayse-eroglu09 Nisanrrerdag aynı süreçlerden geçmişiz şuna çok umutlandım biliyormusun klomen tarzı bi ilaç kullandım bende kist yaptı ara verdik sonra kist kayboldu dünde aşılama oldum bakalım bekliyoruz artık
Ayse-eroglu09 Nisanrrerdag sürekli büyüyordu yumurtalar bazıları çatlıyordu bazıları çatlamayıp kiste dönüşüyordu
Ask12 Nisanrrerdag kaç yumurtanız gelişmişti acaba benim bitane gelişti doktor tek olması daha iyi dedi ama
aslii57 Nisanrrerdag benim de aynı pcos 3 kez klomen kullandım ama gebelik olmadı artık umudum aşılama ama genel de herkesin 2. De tutmuş ilk aşılaması tutan çok az
Ayse-eroglu09 Nisanrrerdag evet bende de var pcos düzensiz kilo alıp vermelerim tüylenmelerim başıma bela zaten
aycicegi22 Merhaba sürecin nasıl ilerlediğini anlatabilir misiniz? Bana da klomen başladı dün 5 gün kullan haftaya gel dedi. Aşılama düşünüyoruz demiştik. Direkt haftaya aşılama mı olacak yoksa 1 ay o iğneyi mi kullandıracak? Sonra ki ay mı aşılama olacak
Ayse-eroglu09 aycicegi22 bence aşılama klomen yeterli gelmez canım ben kendimde eczacıyım ama yine doktoruna bağlı bu ay klomen kullandırıp çatlatma iğnesiyle yumurtanı çatlatıp o günleri kendiniz değerlendirirsiniz diye biliyordum bizde de öyle oldu çünkü aşılama sürecinde iğne ile büyüttük yumurtaları ve benim çok güzel yanıt verdi iğne
Nisanrrerdag Ayse-eroglu09 ewt oyle pluyo oyle oluncada tedavı yapmıyolar bnım doktorum oyleydı her tedavıye baslıcagımda kıst varmı uygunmu rahmım yan etkı yaparmı bakıyodu
Nisanrrerdag Ayse-eroglu09 bndeede cok tuy var basıma belalar şazere gıdecem dogumdan sonra ılk ısım korkuyodum korkumu yendım artık adetım cok duzensızdı klomen kullanınca duzeldı😅
Nisanrrerdag Ayse-eroglu09 ewt ıgne daha ıyı bnde ıgnede ıle buyutuldu ılk az dozluklarlq buyutuldu sonra yukseltıler buyume hızın gore
aycicegi22 Ayse-eroglu09 Biz eşimden kaynaklı istiyorduk aşılama benim yumurtalıklarımda bir problem yok. Eşimin testleri bi iyi çıktı bi ileri hareketliliği düşük çıktı bizde 6 aydık denedik olmadı.
Ayse-eroglu09 Nisanrrerdag adetim düzenli benim doktor pcoslu olup düzenli adet görenlerdensin demişti sen kaç yaşındasın acaba
Nisanrrerdag Ask12 canım bn onu hıc sormadım ya ama kontrole gıtıgımde bı tarafta 3 tane falan vardı saydıklarında. Emın degılım ama bır yada 2 tanede dıger tarafta
Nisanrrerdag Ask12 bana doktor bılerek klomenden baslatı asılamada dırek tutar dedı hata bana bnde hep ılk asılama olmak ıstıyodum hata ılk tedavıye basladıgımda ta gecen sene doktor bana sureklı ılıskı onerdı kendılıgındeene olur dedı 3 ay deneyın dedı bn 5 ay dendım olmadı yazın tedavıye baldım agustosta