Valla ben onu bunu bilmem hamileliğim netleştiği andan itibaren her hafta tartılıp bu uygulamanın kilo takip kısmına yazıyorum. Bazen eksiye düşüyorum başlarda öyle oldu. Bazen artıya geçiyorum bazen bir hafta boyunca aynı kalıyo. Takibi daha kolay oluyo böyle