İyi akşamlar hanımlar şimdi ben doğuma ambulansla gittim ,gelin görün ki iki tane çocuk dicem artık baya genç bir kız bir erkek abla sakın doğurma burda diyorlar ambulansı ararken eşim mesela dedi sancimiz var diye orada daha donanamli biri olması lazım değil mi ,kocamda diyor sana özel ebe mi olacaktı da e diyelim doğurdum n’olacak ne anlamı kalıyor o zaman taksiyle giderdim daha hızlı hemde sallana sallana bı hal oldum ben mi yanlış biliyorum yoksa böyle miydi hep?