Aykem Kızlar normalde 6+5 im ama doktor bir hafta geriden gidiyorsun dedi. Geçen hafta kesiyi gördğm ama yarın bebek varmı diye bakacak ne olur dua edin olsun kaç yıllık hasretim dinsin 🤲🤲🤲
Irane Aykem Inwallah olur korkma bendede bebeyim 2 hafta geride gediyodu wimdide oyle 36.3hamileyim wimdi inwallah iyi olur
Minik1Civciv Aykem canım benim Allah yavrunu sana bağışlasın inşallah hayırlı haberlerini bekliyoruz 💚
Melekler12 Aykem rabbim evladını sana bağışlasın canm korkma bazen doktorlar korkutmayi çok seviyorlar hiç bişey yokken
Burcumommm İnşallah gönlünüze göre olsun 🤲🤲 Benim de gebeliklerim adetimle tam uyumlu gitmedi geç yumurtlama olmuş çünkü sizin de belki öyledir