NehirK10 38 haftalığım Başakşehir Çam Sakura’dan randevu almam gerekip gerekmediğini bilen var mı? Randevuya ihtiyacım yoksa ne zaman gitmem gerekir? Teşekkür ederim. 🌸🌸