Kızlar çok saçma bir soru olabilir farkındayım ama bulantım çok olduğunda ve uzun sürdüğünde kendimi rahatlatmak adına gidip kendi isteğimle kusuyorum. Sizde de oluyor mu böyle yoksa mutlaka kusma refleksi gelince mi gidip kusuyorsunuz?
Benim gibi olan var mı aranızda?