Nilgun-95 Kızlarr 20. Haftadayım çok ağrım var rahim büyüdüğü için midir normal midir bana moral verin :(
Nilgun-95 hayatisigi göbeğimin yarım karış altı bazen vajinamın üstü ağrıyor enfeksiyon olsa yanların ağrırdı dimi :(
hayatisigi Nilgun-95 benim de hep karnımın altı ağrıyordu hala da ağrır. Yürürken, kalkarken vs. İsterseniz idrar tahlili verin ne olur ne olmaz. Bende enfeksiyon görünmese de bildim bileli ağrı oldu hep