Merhaba kizlar 🌼 kendimi tanitayim ilk once 🤩
26 yaşındayım, Yurtdışında yaşıyorum ama istanbula gidip geliyorum 🌼 Biz 2020′de evlendık, o zamanlar hiç birşey bilmiyordum tabiki ovulasyondur bilmem nedir😁😁çok daha rahattı. 2021 agustos da klomenle hamile kaldım ama kimyasal oldu, sonra aşılama yaptık Kasım da yine hamile kaldım ve yine kimyasal oldu🥹 ondan sonra Ocak da yine aşılama yaptık tutmadı.
HSG yaptırdık 2 kez, ilkinde sağ tupte tıkanıklık vardı açıldı, sonra 1 yıl sonra yine çekildim temiz çıktı. Eşimindd sperm testleri iyi çıkıyor ama hala hamile kalamıyorum. Sanırım yumurtalıklarımda problem var kaliteli olmadığını duşunuyorum, reglim 40 gun geçikiypr sürekli. Henüz tüp bebeğe hazır değilim maddi manevi🫠 Kürlerle yumurtalıkları nasıl kaliteleştirebilirim? Bir bildiğiniz var mı kıslaar❤️❤️