Cnselakif
32 haftalık hamileyim kızlar afedersiniz 2 gündür ishal şikayetim var karnım çok agrıyor ve sertleşiyor bugün doktora gittim nst ye bağladılar sancı çıkmadı çok şükür ebe alttan elle muayene etti açılmada yok dedi doktor bebeğe baktı bebek te iyi dedi ama karın ağrım devam ediyor 😕