A_sli10 rahim büyüdükçe mide yukarı gidiyor mide doluncada diyaframa baskı yapıyor yemek yesem bende öyleyim azcok yesem sorun yok ama doyacak kadar yesem göbeğim ve göğsüm arası yırtılacak gibi oluyor nefes alamıyorum saat 6 da yemek yedim hala geçmedi. Az az yemek lazım daha rahat oluyor insn