Ozlem1231231931 Bende aynı şeyleri yaşadım kuzum ilk bebeğim hic gelişmedi ne yaptiysam ettiysem benimle kalmadi yavrum bu ikinci hamileliğim ki ben hamile oldugumu bilmiyordum o ara taşındık bütün evin eşyaları uzerimden gecti diyebilirim agir da kaldırdım cokda yoruldum sonrasinda ogrendim ki 5 bucuk haftalik hamilegim nasip eden rabbim ediyor iste ilk zamanlar bende cok kafaya taktim ama ilkinde ne yaptiysam benimle kalmayan yavrum bak ne agirlar kaldirdim bu bebegim yine benimle dedim dua ettim sukrettim tabi hala panik yapiyorum ama dusundukce daha cok kafaya takiyosun inan dua et sukret nasip edicekse rabbim sen ne yaparsan yap almaz onu senden biz simdi 19 haftalik olduk hala daha temizlik yapiyorum agir da kaldiriyorum yeri geliyor allaha emanet kucagimiza almayi nasip eder insallah :)