badefne abartmadan yerseniz sorun olmaz.
Ben bu bilgiyi bilmediğim için 1 kg yakın çağlayı 1 hafta içinde yedim. (Hatta daha kısa sürede)
Sonuç hastanelik oldum
Zehirlenmişsin dediler zehirlenicek hiç bişey yememişdim oysaki
Meğerse çağla yapmış su bile içsem kusma durumuna geldim ne su tüketebildim nede yemek yiyebildim ve sonuç hastanelik oldum hatta burda post açtım şiddetli kusma diye
Serumlar yedim nst de sancılarım çıkdı
Bebek susuz ve beslenmesiz kaldığı için şoka girmiş erken doğuma kadar gidiyordu anlıyacağın.
Çok canın çektiyse 2-3 tane ye ama tabak tabak yeme 🌷
Normalde kola gazoz hamburger pizza asla çekinmem tüketirim takıntılı değilimdir hiç bişeyde dokunmazdı normalde ama bu çağla nasıl bişeyde perperişan etti